Saturday, May 21, 2011

Koleksi Kerawang Mania







CD kerawang koleksi mania sebagai pengganti unggul yang satu seumpamanya di Malaysia pada harga yang rendah dan mampu dimiliki. Dilengkapi lebih daripada 500 file sumber grafik berformat ai/eps yang boleh digunakan dengan Adobe Illustrator.

Setiap file dan source vector telah dipilih dengan penuh teliti bagi memastikan kualiti dan keunikannya untuk kepuasan pelanggan. Perisian Adobe Illustrator (trial version) turut disertakan .

MENGAPA CD INI PENTING BAGI ANDA?

-Menjadikan karya grafik anda lebih unik & kreatif !
-Menjimatkan masa mencipta grafik yang hebat & professional !
-Mengurangkan kos mengupah graphic designer !
-Meningkatkan kemahiran dalam bidang rekabentuk grafik vektor !
-Miliki koleksi grafik hebat dengan harga yang cukup rendah !

Sekiranya di luar negara koleksi sumber grafik sebegini mencecah ratusan dollar USD kini anda boleh milikinya di negara sendiri dengan harga yang terendah dan berpatutan.

Selain itu menjadikan anda sebagai orang yang keterhadapan dalam mempelajari grafik dengan memiliki sumber yang unik dan tidak ada di tempat lain lagi. Malah dengan sumber grafik vektor ini ia juga boleh dicopay paste ke dalam Adobe Photoshop sebagai Smart Pixel dan membolehkan anda meneruskan kreativiti yang cukup hebat tanpa apa-apa batasan.

Pengalaman kami selama 7 tahun dalam arena grafik ini telah memberi manfaat yang cukup baik dengan adanya koleksi terbaru CD Kerawang koleksi mania sebagai memenuhi permintaan ramai terhadap industri grafik yang telah menjadi suatu kegilaan serta secara purata banyak digunakan oleh para graphic designer, blogger, webmaster & sesapa sahaja yang menghargai seni.






-Penghantaran PERCUMA tanpa sebarang kos tambahan !
-Eksklusif Bonus Percuma melalui email bernilai lebih $300usd
-Sesuai dimiliki oleh graphic designer, blogger, webmaster & pencinta grafik





No comments:

Post a Comment